Inlämning i april?

Hej!
Har inte bloggat på ett tag, då jag inte kommit in i bloggen, men nu funkar det igen :)
Jag hade tänkt att göra en inlämning i början på april, men jag har inte fått in några kläder alls att lämna in än, så jag får se om jag måste skjuta upp det lite till. Har ni kläder liggandes får ni gärna skicka det direkt ☺️
Storlekarna 44/46-50/56 är de som går åt mest. De söker även änglakläder i ljusa enfärgade tyger.

Hoppas att jag får in många fina kläder nu!

Hälsningar Lina 
1 Maj_Lis Ahlgren :

skriven

Hej
Vad gäller för regler när man syr till prematur, hur tyget ska tvättas vilka storlekar är bäst och om man får ha trycknappar på omlott bodyn vill sätta igång med det helst till Linköping där mitt barnbarn ligger och blir så bra omhändertagen. Hon väntar ditt första barn och jag mitt första barnbarnsbarn.

Svar: Hej!
Har helt missat att du skrivit.
Tyget ska tvättad i parfymfritt i 60 grader. Tryckknappar går bra. Det är storlekarna 44-56 som går åt mest, men jag tar emot från strl 36 :)
prematurbarnlinkoping.blogg.se

Kommentera här: