Fina kläder

Här har vi fått en bunt med underbart fina kläder!!
11 hela byxor och 12 mössor, såå fint!
Tack snälla Michaela Gråberg, som driver Hippavippa
 
 
1 Helene:

skriven

Är det något det behövs mer av? Jag syr ju mest mössor, men kan ju försöka mig på att sy nåt annat om det behövs :)

Svar: Det vi är mest behov av är ju bodys om du skulle vilja prova på det någon gång :)
prematurbarnlinkoping.blogg.se

2 Helene:

skriven

Får se om jag vågar mig på det. Det är dom som känns klurigast att få till snygga :)

Svar: Ja jag vet! Jätteklurigt, jag har också svårt att få till dom. Men vi är såklart tacksamma för både mössor och byxor ;) Även strumpor eller sockar :)
prematurbarnlinkoping.blogg.se

3 Michaela Gråbergs:

skriven

Vad roligt att ni tycker om dem :) Ska försöka få ihop mer så fort jag kan :)
Mvh
Michaela

Svar: De är superfina, verkligen!! :)
prematurbarnlinkoping.blogg.se

Kommentera här: